最新教友年主日彌撒活動

最新教友年主日彌撒活動

2012/02/12

2012年2月份「教友年」信仰分享

主日學學生 - 余承哲及余承熹兄弟
點解要上主日學?

劉/連神父,各位教友,你們好!
熹:我是主日學堅振A班的余承熹。
哲:我是余承哲。
熹:阿哲,你記唔記得我哋幾時返主日學o架?
哲:吓!咁鬼耐以前嘅嘢點記得呀!
熹:2009年9月呀,咁無記性。
哲:嘩!時光穿梭機呀,三年咁快過嘅?
熹:係呀,你知唔知我想咩呀?
哲:我點知呀,我同你孖生啫,我唔係你個腦呀!
熹:我想快啲領洗呀,咁就可以跟着領聖體,唔使排隊等神父祝福。
哲:最重要唔使比符太捉住話我哋跑嚟跑去呀!
熹:係呀,人哋開心跑吓都唔得!
哲:不過我哋而家無跑囉喎,使乜驚啦。
熹:係喎,其實聖堂係天主嘅屋企,又係唔應該跑嘅!
哲:咦,轉性呀,咁乖嘅?
熹:咩呀!你唔記得上主日學嘅時候導師姨姨教我哋嘅嘢?
哲:記得!導師姨姨話聖堂係教友對天主表達愛意、同佢傾謁嘅地方嘛!
熹:咁咪係囉,我哋走來走去嘈住啲教友姨姨叔叔佢哋同天主傾謁!咁即係無禮貌啦!
哲:吓?咁大件事?
熹:但係我哋依家明白,我唔再走來走去啦!因為我要專心同天主傾謁!
哲:你唔覺得返主日學好好玩o架咩?
熹:你重叫埋表哥嚟返主日學添。
哲:係呀!因為返主日學除咗祈禱、上堂,仲有活動日。
熹:活動日宜家仲有我哋自己嘅兒童彌撒。
哲:好好o架,我鍾意咁樣同天主親近啲。
熹:我好開心呀!因為我哋好快可以同媽咪一齊領洗。
哲:係呀!我哋宜家要好好地讀主日學,等第時我長大後,做個真誠嘅基督徒!