最新教友年主日彌撒活動

最新教友年主日彌撒活動

2011/09/11

2011年9月份「教友年」主日信仰分享

男士會 - Raymond
神父、各位教友,大家好,我叫做 Raymond,係男士會嘅副會長,今日好高興能夠喺這裏同大家分享。

想起最近堂區主保瞻禮的話劇,自己能夠扮演“龍哥”一角,真係好開心,如果你們想睇這齣福傳話劇,可以上堂區網頁重溫。記得當初 Louis 叫我扮演黑社會大佬 “龍哥”,我一口就答應咗。當時我覺得可能 Louis 搵唔到人幫手,我係這個堂區的一份子,如果我都推卻唔做這個福傳話劇, Louis 可能會好失望,其實自己膽粗粗應承咗做,都有些擔心,因為老婆時時都話我無記性,如果上到舞台先至唔記得晒D台詞,真係好失禮,好在 Louis 連續幾個星期日都同我們綵排,又教我地D語氣、做手,怎樣去表達,最後先至能夠順利完成這齣福傳話劇,其實我真係要多謝 Louis 訓練我地D說話語氣,我老婆話我最近好好戲喎,話我最近講嘢D語氣都唔知邊句係真話,邊句係假。

其實我自小早已經得到天主的照顧,我喺三歲嘅時候父母已經分開咗,我細細個被安排喺一間基督教聖公會學校裏面寄宿,所以我好細個已經認識天主,每日食飯前要禱告,逢星期日返主日崇拜,見到D大人行埋祭台前面,跪拜領聖體聖血,當時我都係矇查查,唔知點解大人要咁做,後來至知原來佢地係同耶穌基督親切咁結合,共融一體。

其實我真係感覺到天父喺這幾拾年來,一直喺我身邊帶領着我,每當我犯錯,天主會比一D深刻的經驗同教訓我,使我覺悟,比機會我重新改過,我有困難的時候,衪會找人幫我,我又曾經生意失敗,後來體會到原來天主係唔想我工作太過辛苦,那時日做夜做,忙到連去親近天主都無時間,當時甚至問天主可唔可以比我休息下,原來天主一早已安排我另外一樣工作,現在還可以有時間為天主嘅兒女及堂區教友服務,依家生活真係好開心,生活同工作完全無晒壓力,感謝天主給我最好的生活方式。

我記得我二哥得到腎衰竭病的時候,當時自己都唔知點樣可以幫佢,唯有時時祈禱,估唔到大約一個月後,我認識咗一位教友,佢原來係醫院腎科醫生,經過佢嘅幫忙,我二哥好快就得到醫冶,免卻我們一家人的擔心,雖然我二哥最後都因為 ”腎衰竭” 而過世,但係都將佢嘅生命廷長咗十多年,能夠看着兒女長大成人,最後才返去天父的家,真係感謝天主賜比佢這份恩寵。

另一樣我得到天主照顧嘅係,我因為從小沒有見過母親,甚至連相片都未見過,只知父愛,而未嘗母愛,所以當我長大後,心裏其實真係希望有日能再見到她一面。所以當父親過身幾年後,內心又再思念起母親, 雖然同母親分開幾拾年,完全唔知佢嘅音訊,但還是嘗試再尋找她及登尋人啟事,亦多次向天主禱告我嘅心願,想不到兩、三個星期後,失散幾拾年的母親,能夠再次相認,真係多謝天主的照顧,所以我真係感覺到天主時時都在我身邊聽我嘅禱告。

最後,祈求主好似照顧我一樣,親自保守和帶領每一位教友,主佑各位!